tirsdag den 31. marts 2009

Marts '09 ~ le recent buys

Jeg vil egentligtaget godt gøre lidt reklame for haremsbukser.
Det er et stykke tøj, jeg altid har set skævt til og mugget over - for selvfølgelig er blebuks-effekten ikke ret flatterende, overhovedet.

Så faldt jeg dog alligevel over et par på Ebay, og jeg fik den indskydelse at de sikkert ville være rigtig behagelige som homewear her i foråret, så jeg endte jo altså med købe dem.
- Jeg har ikke fortrudt det et sekund. De er bare så skønne at have på - så flatterende eller ej - jeg går i dem hele tiden, også i offentligheden.
Så hvis I førhen har tvivlet på haremsbukserne, så giv dem alligevel en chance nu. Komforten er det hele værd.

Stylet a la jumpsuit
- jeg har temmelig meget hængt kat-faktor for tiden. Jeg bruger mere tid på Ebay end i min seng.


Harembukser: Snuppet på Ebay (søg på 'harem' - der er loads)
Løs top med guldnitter: Gina Tricot
Nitteheels: Primark
Cropped jakke: Vero Moda


Ydermere har jeg lige bestilt disse darlings fra Ellos - budgetversionen af Acne's mange lækre udgaver. Jeg hader det dumme lille logo på Bronxskoen, men jeg håber på, det ikke er så tydeligt i virkeligheden.

Luks:

Acne - 2000;-

Budget:

Bronx - 849;-


//Isismis

Ingen kommentarer:

Send en kommentar