onsdag den 15. april 2009

Ellos-retards

Fik jeg nævnt at tosserne på Ellos annullerede min ordre uden at informere mig om det?
Da jeg henvendte mig, påstod de at have sendt mig et brev - med indledningen:
"Det går ikke altid, som man ønsker..."
Og til slut en bemærkning om, at jeg jo kunne foretage en ny bestilling.

Jamen, det ville jeg gerne, Ellos! Hvis ikke, det var fordi, skoene er komplet udsolgte - og I har fjernet dem fra siden!

Jeg blev så vred over det. Jeg havde allerede planlagt et ton outfits med dem, så jeg var virkelig dødskuffet over at de ikke kom, når jeg nu havde gået og glædet mig sådan; I ved, hvordan det er, når man har købt ét eller andet på nettet - og bare ikke kan vente med at komme hjem, og kigge i postkassen hver dag.

Nå - men jeg ledte over alt, men Bronx' ruskind-modellen var ikke til at finde. De var kun i læder - en version, jeg egentlig slet ikke brød mig lige så meget om.
Men jeg købte dem alligevel som erstatning - til en meget dyrere pris i en foringet version. Dårlig deal, ikke? Men jeg håber, de er det værd. Og at de ikke er så shiny i virkeligheden.





Jeg købte dem i sidste ende over Ebay. Spørg endelig, hvis der ønskes et link!

Igen har jeg sat mig i en sidst-på-måneden situation på et tidspunkt hvor vi knapt er nået halvt ind i den. Flot, Isis!

1 kommentar:

  1. Læder-versionen er så bare SÅ meget federe end ruskind versionen. SÅ meget! Har ikke forstået hypen omkring ruskind-versionen anyway...

    SvarSlet