torsdag den 16. april 2009

Thoughts

Jeg føler, at en stærkt, sprogligt udfordrende blog er blomstret op i mig i løbet af ugen, og er klar til at springe ud i fuldt flor nær weekenden, når jeg kan sætte tid af til andet end at Windows-shoppe (got it? Net-vinduesshopping) og opgaveskrivning. Nå. Der er om ikke andet mange ting, jeg trænger til at drøfte og sætte i perspektiv for mig selv, for at hoppe af min emotionelle motorvej og lige slå i fuldt katastrofeblink i nødsporet, så jeg kan tænke over tingene og dreje af ved den næste afkørsel for at fortsætte et roligt og kontrolleret liv. Jeg har ikke mere benzin i blodet - jeg kan ikke kende mig selv. Hvornår holdt jeg op med at kæmpe for det, jeg ville have? Har jeg i virkeligheden hele tiden været et skvat, der gemte mig bag en illusion om stort engagement og en selvkritik så voldsom, at jeg altid ydede mit bedste? Jeg savner den entusiasme. Tabte jeg den mon i vejkanten, da jeg punkterede?

Jeg vrøvler. Men jeg har også haft hovedpine i tre dage, så det er sikkert derfor.

1 kommentar:

  1. Dejligt at se dig herinde, søde! Så kan jeg bruge mere tid på at savle over din garderobe!

    SvarSlet