mandag den 13. april 2009

Tid til at hylde

- Ja, så er det tid til at hylde en anden tendens, som jeg altid har hadet - og kun netop har fået øjnene op for.
Sidst havde vi fat i haremsbukserne; denne gang snakker vi one-shoulder kjoler.
- Ja, jeg er langsom. Alle andre bloggere med respekt for sig selv har flashet deres nyindkøbte one-shoulder kjoler for en måned siden, jeg ved det godt.

Jeg har dykket gennem Ebays farvande mange gange de seneste par uger efter pragteksemplarer af disse - og skønt jeg endnu ikke har fundet nogen at kaste mig frådende over, planlægger jeg at investere i op til flere til min sommergarderobe.

Jeg går efter grecian goddess-looket i hvide og cremede farver, og tænker på at kombinere dem med gladiatorsandaler - og gerne nogle chunky af slagsen.


Alice+Olivia one shoulder kjole med pailetter - $587

Jeg har feber og er dødforkølet, så jeg sidder indendørs i grimt joggingtøj bevæbnet med kleenex og cola - ikke så flashværdigt.

God påske!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar