mandag den 18. maj 2009

4/9 eksaminer klaret!

Men det er kun de skriftlige. Nu kommer alle de værste. Jeg glæder mig bare til jeg får fritid igen og kan tegne og arbejde i fred. Jeg har så meget jeg skal nå, men jeg synes ikke jeg har tid. Og alligevel sidder jeg for det meste bare og glor.

Jeg snakkede lidt om at jeg skulle til at introducere mig selv lidt mere her på bloggen. Jeg kan starte med at præsentere mit alterego - Rona. Jeg plejede jo at have lyserødt hår og det er jeg aldrig helt kommet mig over, at jeg måtte lade dø, så det lever videre på hende. Og så er hun selvfølgelig journalist.


Spotkat ano 2006/07.


Rona



Og så vil jeg gerne sige tusind tak for jeres kommentarer og sådan. Det er altså dejlig at vide, at der faktisk er nogen, der sidder og læser med - og så giver det mig lyst til at formulere mig lidt mere intellektuelt i fremtiden.


Stay tuned!
- Isis

Ingen kommentarer:

Send en kommentar