fredag den 15. maj 2009

At give en chance til

Af en eller anden grund, fik jeg efter min katastrofale oplevelse af flæsekjolen i går, blod på tanden til at give kjolen en chance mere inden den ryger ud til højre (det vil sige sælges til højest bydende på TS, for som fattig SU modtager duer det andet ikke). Jeg fandt en lang top i samme farve i Gina Tricot til 80;-, men nåede ikke at købe den før manden var trukket afsted med mig da vi skulle nå toget. Satans også, for jeg kommer nok ikke derind de næste mange uger!

Jeg håbede at hæle ville gøre veje lidt op for klumpbenene jeg fik af at bruge den med flats og kombinerede det hele med en relativt voldsom stråhat for at skjule min dårlige hårdag.
Jeg er godt nok lidt sølle pt. og overvejer at kravle tilbage i mit post-vinterhi i haremsbukser og joggingtrøjer.

Nu med superkejtet pose:





Kjole: DAnext
Lang sort tank: Tippy
Sorte snørrewedges: Bronx
Sort, cropped blazer: Vero Moda
Hat: Glitter
+ Tights og to enorme ringe fra Gina Tricot, som mit kamera nægter at tage brugbare billeder af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar