lørdag den 30. maj 2009

Dagens outfit - med jakkeflash

Jeg fik lige sneget Margit Brandt jakken med ind i dagens outfit, så I kan se den i aktion. Jeg ved stadig ikke helt om det er en keeper, om jeg tør farve den eller hvordan, men jeg kan altså ikke lade være med at føle mig lidt militær - slash - pirat - slash - kaptajn - slash - garder i den. Sådan, på den gode måde.


I dag - killing a la posé


Harembukser: Ebay
Læderwedges: Bronx (model Shani)
Lang sort tank top: H&M
Jakke: Margit Brandt


Lidt underlig kombination, siger nogen; Nej, siger jeg.

Stay tuned!
Isis

3 kommentarer:

  1. Behold jakken skat! Uniformlook <3

    SvarSlet
  2. Du er så pisse lækker med den.

    Og jakken er kommet og passer. Smider billede ind, så snart jeg kan tage mig sammen til at tage noget ordentligt tøj på :D

    SvarSlet
  3. Det er jeg glad for :D Og tak, darling! Din mening betyder meget.

    SvarSlet