onsdag den 27. maj 2009

Danish Fashion Outlet 2009

...foregår i Næstvedhallerne i weekenden, og jeg har intentioner om at drage dertil med min beskedne kontostatus.
Jeg har aldrig været til noget lignende før, da jeg altid bliver forhindret i at deltage i sådanne arrangementer, men nu skal det være!
Jeg er lidt bange for, at jeg bliver stresset og frustreret af så mange mennesker på et sted, men jeg er fortrøstningsfuld og vil medbringe kamera og godt mod.

Der er mærker som Acne, Baun und Pferdgarten, By Malene Birger, Calvin Klein, Camilla Stær, D&G, Emanuel Ungaro, Armani, Givenchy, Modström, Miss Sixty, Månestråle, Patricia Pepe, Ralph Lauren, See by Chloé, Vivienne Westwood og meget andet, så mon ikke jeg kan finde mig en lille ting eller to.

Tidligere arrangementer




Er der andre, der skal derhen? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar