torsdag den 14. maj 2009

Dårlig krop-dag

Jeg hader lidt mig selv i dag. Efter den deprimerende nyhed om, at jeg alligevel ikke modtager min Rebecca Taylor one shoulder kjole, besluttede jeg i går at købe denne cremefarvede flæsekjole som jeg eventuelt kunne lave til en oneshoulder hvis jeg fik lyst.
Det var åndssvagt. Jeg plejer at impulskøbe kjoler med hjem med tanken om at de altid kan byttes hvis det er i baghovedet, og denne var jeg altså ret sikker på.

Men det var bare gennemført dumt. Ikke nok med at den er alt, alt for kort som kjole, så jeg er nødt til at have en lang top under for ikke at flashe alting hele tiden og så den ikke kan bruges uden tights - hvilket er lidt uheldigt for en sommerkjole, så kradser den også virkelig meget at have på.

Jeg havde faktisk besluttet mig for at returnere den så sent som i morges, da jeg fik kigget på bonnen og set, at butikken ikke gav penge retur for returnerede varer - men istedet ville udstede tilgodebeviser. Som jeg aldrig ville få brugt.

Ikke desto mindre havde jeg den på i dag, i Zoo med manden.


"Kjole": Da Next (ja, en af de der små, dyre skodbutikker med tusinde kjole i skodkvalitet. Hvorfor kan jeg ikke holde mig fra blonder og flæser?)
Tights: Føtex?
Lang, sort tanktop i mangel af bedre: Tippy
Sort, cropped blazer: Vero Moda
Flats: H&M
Hårbøjle med fjer: Ebay
+ Quiltet skindtaske

Øv, hvor har jeg lignet en fed, lille pygmæ i dag. Jeg hader lidt mig selv.

Jeg vil have mere hårpynt med fjer though.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar