lørdag den 30. maj 2009

Hjemvendt fra Danish Fashion Outlet

Lettere ubegejstret og uden den store gevindst.
Alle de fine mærker var ikke videre velrepræsenterede. Balenciaga var - ikke så ophidsende - til stede i form af et par nedsatte herreskjorter og det var det. Jeg så ikke så frygtelig meget andet end Saint Tropez og en bod med D&G undertøj.

Jeg købte et par Vilasandaler i en superlækker grå-lilla farve, som jeg har luret på et stykke tid.
Efter lidt overvejelse hev jeg også en Margit Brandt jakke med fra Limited Edition-delen, fordi jeg ikke helt kunne stå for uniforms-looket.
Jeg hader dog farven (grå) lidt, og aner ikke hvad jeg skal bruge den til.
Jeg tænkte blot at jeg med god sandsynlighed ville fortryde, hvis jeg ikke købte den, når nu jeg har haft SÅ meget besvær med at finde noget, der bare tilnærmelsesvis lignede en marching band jakke.
Havde den været blå eller rød havde jeg været lykkelig.
Jeg overvejer at udskifte knapperne med guldknapper.
Den sidder meget fit. Flasher den nok på, når mit kameras batterier er færdige med at lade op, så må I bedømme.



2 kommentarer:

  1. Tak! :D Jeg er stadig meget i tvivl om den, så må lige se om den overhovedet kan styles.

    SvarSlet