onsdag den 20. maj 2009

Hvad går der galt?

Er jeg et dårligt menneske? Jeg giver de hjemløse penge, jeg åbner mit hjem for folks uønskede kæledyr, der ellers ventede en fremtid med aflivning, jeg gør hvad jeg kan, for at være der for mine medmennesker og gøre min familie stolt og jeg laver hjælpearbejde for fattige lande. Men er jeg et dårligt menneske? Siden, jeg skal være den, klappen går ned for, så jeg hænger lige på grænsen til at dumpe min første mundtlige eksamen?

Ja, jeg fik en elendig karakter, men jeg følte mig også meget strengt og uretfærdigt bedømt på mange områder. Og det skal selvfølgelig være en eksamen der tæller for 2.

Jeg forstår ikke, jeg ikke i det mindste bare kunne have fået en middelkarakter. Aldrig har jeg klaret mig så dårligt, nogensinde før.

Jeg skal virkelig tage resten med storm, hvis jeg skal kunne leve med mig selv.

Tudede hele turen hjem, for jeg er bare så vred og skuffet.

Den eneste gode ting, der var sket, var at posten havde været forbi med disse;



Topshop - 350kr

Jeg anså mig selv for at være intelligent førhen. Den tendens stoppede i år. Nu føler jeg mig mere uduelig og dum end nogensinde.
Øv, hvor er jeg ked af det. Havde aldrig forventet det udfald. :( Anmoder hermed om trøstende ord.

2 kommentarer:

  1. Neeej missekat! Du er klog, smuk og ikke mindste fantastisk sympatisk. Nogle gange går klappen bare ned - jeg har selv prøvet det! Har et snit på 9 fra gym (gamle skala) og følte mig egentlig ret intelligent da jeg startede uni. Men til min første eksamen fik jeg 5 - dvs. jeg dumpede. Følte mig SÅ udulig... men kunne intet ha' gjort. Klappen gik bare ned på mig.

    DU SKAL NOK KLARE DEN!!

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet