mandag den 18. maj 2009

I like big blogs and I can not lie

Undskyld det midlertidige grimme layout på min blog. Jeg har lavet den virkelig stretched for at billederne ikke bliver skåret over hele tiden, da det irriterer mig.
Når jeg har overstået min forestående eksamen lige om straks, vil jeg lave et personligt layout, som er til at holde ud at se på.
Så - undskyld rodet!

Jeg har skrevet min synopsis i samfundsfag på højniveau uden at anvende en eneste samfundsteoretiker undervejs, og jeg skal op og forsvare det på onsdag.
Jeg er ikke begyndt at læse op endnu.

Udover min hadske, mumlende starut af en samfundsfagslærer vil min gamle religionslærer også være til stede. - Det var hende, jeg var oppe til eksamen hos sidste år, da jeg brød tudende sammen og måtte stamme mig gennem jødedommens påskefejring med pandaøjne af det pureste mascara.

Det er dømt til at blive en succes. Faktisk tror jeg, jeg vil tegne det.

Ligenu tager jeg den med ro, fejer mit gulv med en moppe og spiser en temmelig fugtig muffin, som jeg fandt i køkkenskabet, med lyden af norske takhaler og Quidditch i baggrunden.

Efterfølgende vil jeg snuppe mig et dejligt bad og satse på at vågne frisk og veludhvilet tidligt i morgen med masser' af læseengagement. For i morgen skal da sikkert være den første gang i mit liv det sker.

Bemærker I hvor meget jeg pludselig opdaterer? Det er det, jeg definerer som overspringshandlinger såmænd.





Stay tuned!
- Isis

Ingen kommentarer:

Send en kommentar