lørdag den 16. maj 2009

Kjoler

I stedet for at flashe alle mine kjoler - som viste sig at være et større projekt, da jeg ikke har ordentlige billeder af halvdelen - får I et lille udvalg af dem jeg bruger så meget eller har købt inden for så overskuelig tilbagetid... bagtid... fortid! - at jeg har ordentlige billeder af dem.

Mit næste bloggingprojekt bliver at lave en mindre timeline over min stil gennem årene. Jeg er nemlig én af dem, der både har været outreret gothhippie og alskens andet, så jeg har lidt udpluk fra dét også. Jeg hygger mig nemlig meget med at se hvordan folk har udviklet sig i deres tøjstil. En anden ting er, at jeg ikke rigtig har præsenteret mig selv på denne her blog overhovedet - og det agter jeg at gøre snarligt.

Men nu til kjolerne;

Først min gallakjole fra JS Boutique. Jeg skal lige have justeret de lidt kejtede rhinesten inden den kan tages i brug.


En sort blondekjole fra Asos, som jeg fik i fødselsdagsgave af min veninde et halvt år efter min egentlige fødselsdag. Jeg bruger den desværre ikke meget, da jeg er lidt for self conscious til stopløse, stramme sager i sådan en grad.



Min smukke, sølvgrå Dolce Gabbana kjole med blomster/fuglemønster, som jeg død og pine ikke kan få solgt. Fik desværre købt den for stor, men den er ikke sådan lige at komme af med igen - og det
er trist, for jeg får ikke brugt den, da den sidder skidt.


Min over-alt elskede Jill Stuart kjole. Den kjole er uden tvivl designet direkte til mig. Rosapudderlyserød, blonder i lange baner, blomster og chiffon - den er essensen af mig.


Åh ja. Det er vel på plads også at nævne rædslen, købt i D&ANEXT-butikken på strøget.



Endnu en Asos kjole, som jeg kæmpede længe for at få fat i. Den har desværre fået skrammer af at idioter har asket på mig når jeg har været i byen så der er huller i stoffet. Heller ikke det heldigste billede.


En pin-up kjole af ukendt mærke. Toiletflash, hooray!



Endnu en oldie but goodie - den flaskegrønne Karen Millen kjole med sløjfe. Jeg ynder at bruge den til konfirmationer igen og igen. Jeg føler mig lidt fin i den.



Den blå puf-kjole fra H&M. Jeg købte den, fordi jeg var vild med dens fe-ness i form af tyl og tyl og tyl, men det er ikke meget jeg har fået den brugt.


En maxi-kjole fra Zara. Jeg har ikke fået den brugt, og den er for stor, så jeg regner stærkt med at prøve at sælge den. Lad mig endelig vide, hvis du har interesse for den, kære læser.


Endnu en maxi-kjole fra Gina Tricot. Den første maxi, jeg anskaffede mig. Den er egentlig ikke så meget min stil, men den er så silkeblød at jeg ikke kan lade den hænge på de varme dage.


- Og det er vidst, hvad der er at komme efter for nu. Jeg har ikke så mange billeder som jeg troede.

Stay tuned!
- Isis

2 kommentarer:

  1. Hvor ser du fin ud! Og skønne kjoler!

    C

    SvarSlet
  2. eeeej hvor er de kjole skønne på dig!! rigtig fine!!
    Jeg glæder mig til at høre lidt om din stil gennem tiden, det er så spændende med folk der stilmæssigt har været så vidt omkring


    /Mi Confesión

    SvarSlet