søndag den 3. maj 2009

Nemesis

Min første afsluttende eksamen finder sted om fire dage.
Jeg overvejer mere end nogensinde at droppe ud og starte forfra. Jeg skammer mig over at jeg ikke bare har taget mig sammen. At jeg har lallet mig igennem forløbet - og har fået karakterer derefter.

Jeg kommer ikke til at kunne bruge mit gennemsnit til en skid.
Jeg må ned til en studievejleder og høre, om hun har begrundelser, der kan tale mig fra det. Kan man forspilde sit liv på forhånd på den måde?

Jeg har for travlt, men jeg ænser det ikke lige nu. Ikke fordi, jeg tager tingene som de kommer, men fordi jeg lader som om, de ikke er der. På den måde kommer det hele bag på mig og vil med al sandsynlighed munde ud i stress.

Jeg føler mig dum og doven. Jeg vil gerne sættes ud af spil for en tid. Rammes af en bil og ryge i koma eller noget. Bare for en stund. Jeg kan det ikke, det her.

Satans også.
I'm a mess.

1 kommentar:

  1. Put de grimme tanker væk!
    Sæt dig et mål om at du sagtens kan klare disse sidste forbandede eksamener, så skal det nok gå!

    SvarSlet