mandag den 11. maj 2009

Outfit of tah day

UNDSKYLD mine sløve opdateringer. Jeg er en travl kat!

Jeg lidt over the top i dag (hence slange-armringen), men har levet i haremsbukser og hættetrøjer i mange, mange dage, fordi jeg med skræk har opdaget hvor meget jeg har taget på (10 kg siden december). Det har gjort at jeg slet ikke har haft inspiration til at trække i noget, der kunne minde om originale outfits. Nu prøver jeg lidt igen - og vil bruge nogle af de ting, jeg ikke får brugt så meget ellers, for jeg har bare ikke råd til alle de nye ting, jeg gerne vil have. :(
Ingen af mine blev videre vellykkede, men here we go.





Hvid blondeflæsekjole: random thai-marked
Pudderfarvet nederdel: H&M
Læderwedges: Bronx
Nittebælte: Gina Tricot
Fjerbøjle: Ebay

2 kommentarer:

  1. Pudderfarvet nederdel er læxi. Lang tid siden der er blevet erhvervet? :)

    SvarSlet
  2. Ja, det er nogle år siden. Og så var den oprindeligt gul indtil jeg kom til at vaske den med en rød sweater. Men den fik en meget finere farve af det. x)

    SvarSlet