lørdag den 16. maj 2009

Overspringshandlinger

Jeg skal til eksamen på mandag og onsdag og er endnu ikke begyndt at læse.
For jeg vil foreksempel meget hellere sidde og læse inspirerende blogs om alle de ting, mit hjerte begærer og som jeg i hvert fald ikke har råd til.

Jeg er drønfattig. Faktisk er min kontos status "TOM" her nu midt på måneden. Jeg har kradset omtrent 1000;- af på transport og dets lignende i København, selvom den dér tidligerenævnte kjole AKA dødsfjende nummer 1 - var det eneste jeg købte.

Jeg er dødeligt forelsket i det meste alle andre flasher, mens jeg ikke selv har noget som helst at bidrage med.
Det er en lidt kedelig tendens, da min blog for det meste bare ender i flash af dagens outfits og lidt brok over mit budget.

Jeg er i pudderfarve- og slappe afmode i dag og er trukket i;



Sort tee: H&M
Fejlvasket pudderfarvet nederdel: H&M
Sorte tights: Føtex
Flats: H&M
Nittebælte: Gina Tricot
Perleøreringe: Glitter


Som sagt ikke dødinspirerende. Det er vejret, der gør det! Jeg tror jeg vil benytte min ugidelighed til at lave en post med nogle af mine kjoler. Bare for hyggens skyld.


Stay tuned!
Isis

Ingen kommentarer:

Send en kommentar