torsdag den 28. maj 2009

Pip på hjernen

Cocosaurus er bare så sød i dag.

Cocosaurus (sidder nedenunder): "Mor? Mooar? MOOOARRR?"
Isis: "Ja, Coco?"
Cocosaurus: "Skal Coco sove..?"
Isis: "Nej, det er midt om dagen, Cocos."
Cocosaurus: "OG HVAD SÅ!"


(Aki tv. og Coco th.)

Jeg elsker, når jeg ender med at føre egentlige samtaler med dem.

Jeg er ikke særlig fashionable lige nu, da jeg egentlig skulle læse til eksamen, men i stedet er endt med at sove hele eftermiddagen blot for at stå op og sidde på nettet og læse blogs og savle over Chaneltasker.
Til gengæld har jeg added et par blogs, som jeg læser fast. Jeg synes I skal tage et kig på alle de fashionable og kreative damer, som jeg ynder at lade mig inspirere af.

Jeg vil gerne love jer mere kødfulde (Gud, hvor jeg hader det ord) indlæg i fremtiden.

Så stay tuned!
Isis

1 kommentar: