søndag den 24. maj 2009

Travlhedskat - nu med dyreopdatering

Jeg har været temmelig konstruktiv i dag og har både fået lavet ilderkravlegård så de har fri adgang til udenfor - og fået færdiggjort parakitvolieret med en hjemmebygget redekasse. :) - Til gengæld har jeg været iført relativt grimt - og dermed ikke flashværdigt - arbejdstøj.

Indhegning


Freja

(Linse)Lusen


Lusen


Freja

En lille Silke nede i hjørnet


Det nye parakitbur


- I det bur skal hende her - og hendes noget pænere (fjermæssigt) mage gå



Jeg fik i øvrigt en spontan lyst til at lave et layout, da jeg i overtræthed begyndte at lege med mandens barbergrej i går. Jeg håber, I kan lide det! Og undskyld den lident fashionable post.
Jeg har lige investeret i denne jakke fra Asos, men jeg ved ikke om det er en keeper endnu;


Er ikke sikker på, hvad jeg skulle bruge den til, men eftersom jeg bruger min anden cropped jakke utrolig meget, så - hvem ved?

Oh well.

Stay tuned!
- Isis

Ingen kommentarer:

Send en kommentar