fredag den 5. juni 2009

Dagens DIY og dagens outfit

I dag, da jeg ledte efter et armbånd, faldt jeg over nogle gamle hanke med læderfrynser, som faldt af min temmeligt udtjente men dog trofaste Friis&Co taske for længe siden.
Eftersom jeg bliver meget inspireret til små, spontante DIY projekter smed jeg den ene fryns i en guldkæde - og vupti: en halskæde.



Dagens outfit i forbindelse med, at jeg får besøg af min svenske familie, som skal med til min morfars 90års i morgen (hvilken jeg i øvrigt allerede er i tøjkrise over.)



Hvid tunikakjole: Gina Tricot
Laméleggings: Jam (købt i Message)
Gladiatorsandaler: Topshop
Grå oversize cardi: Gina Tricot
Cropped jakke: Vero Moda
Samt førnævnte DYI halskæde


Jeg har desuden fået et forkølelsessår. Det er jo skønt, når man skal se manden igen for første gang i 2½ uge. Hurra!

Jeg troede, jeg var klar, men indser nu at jeg har glemt at tage make-up på. Sådan går det, når man går meget derhjemme og ikke har noget imod at være aldeles make-up fri.

Stay tuned!
Isis

2 kommentarer:

  1. Super fin idé med halskæden!
    /L

    SvarSlet
  2. Ja den er rigtig fin den halskæde :)

    /Mette

    SvarSlet