fredag den 12. juni 2009

Eksamenskilling og Marc Jacobs

Jeg var oppe til eksamen i dag.

Jeg var så dårlig over det, at jeg kastede op i morges. Jeg har tæsket løs på det det meste af natten og hele morgenen, og var sikker på at jeg ville blive standset 10 minutter inde i mit foredrag, og bedt om at snakke om noget andet.


Men det gjorde de ikke!

JEG FIK 12!

- Jeg mistænker censor for at elske mig lidt, fordi jeg kom op og diskutere med min lærer om, at clientela-systemet ikke er blevet bekræftet via førstehåndskilder i den romerske republik, og censor erklærede sig enig med mig.

Det manglede også bare efter den anden elendige eksamen!
Jeg er så glad!

Nu har jeg tilladt mig at købe denne som belønning:





Marc Jacobs Mercer Peet i farven Putty

Stay tuned!
Isis

7 kommentarer:

  1. Hvor fedt! Stort tillykke både med 12 tasken og den super lækre taske.. er slet ik misundelig :P

    SvarSlet
  2. haha 12 tallet sku der stå og ikke tasken :PP er helt slået ud over hvor lækker den er tror jeg ;D

    SvarSlet
  3. Tillykke med 12'eren! Læste godt dine indlæg inde på Jubii, og følte godt nok med dig - pissesejt af dig! :) Og tillykke med din nye baby, hvor er den smuk! (og imo pænere end Irina'en:))
    Kh Astrid.

    SvarSlet
  4. Tillykke Pocket!!!
    bare synd at du havde det så fysisk dårligt op til . har du flashet den i MMS?
    http://chrimscrams.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. STORT tillykke - og pisse lækker taske!

    SvarSlet