tirsdag den 9. juni 2009

Jeg kan ikke bestemme mig

Jeg har i snart to år ledt efter en MJ Irina i sort, som jeg havde i sinde at give mig selv i studentergave her om et par uger, da jeg ved, jeg ikke får noget af andre, og egentlig gerne vil have et eller andet, som gulerod for at jeg har lidt en langsom død de seneste par år.
Men eftersom den virker umulig at støve op, havde jeg egentlig opgivet at nå det og tænkt at jeg bare ville vente.

Så fik jeg imidlertid et godt øje til Mercer-tasken her, som også kan bruges som skoletaske senere hen, og overvejer nu lidt at investere i denne i stedet.

Nu kan jeg ikke finde ud af, om jeg skal købe den nye kærlighed eller vente og lede videre efter Irinaen. Det er min første dyre taske, jo.

Hvad synes I?
Mercer Peet

(Viste farve)

Irina

(I sort)


Stay tuned!
Isis

6 kommentarer:

  1. Virkelig skønne :) havde jeg råd købte jeg nok også sådan en taske, men det er lige over mit prisleje :/

    SvarSlet
  2. Jeg er egentlig ret vild med farven på Mercer Peet modellen, men nej, må nok falde til den anden side og indrømme at jeg er mest til designet på Irinaen.
    Tror det er en god idé at stille dig selv spørgsmålet om du, hvis du køber Mercer Peet'en, stadig vil gå og længes efter Irinaen? :) Også selvom det kan være svært at skulle vente og lede videre.
    /L

    SvarSlet
  3. Jeg vil ikke afvise at jeg kunne finde på at købe Irinaen en dag også. Jeg ville nok ikke lede intenst efter den som nu, men hvis den dukkede op ville jeg selvfølgelig stadig crave den.

    Ligenu kan jeg bare forestille mig flest outfits og sådan med Peeten og er ret vild med farven. :)

    SvarSlet
  4. Jeg ville helt klart vælge Mercer Peet! Den er såå fin, og så brugbar, som du selv skriver ;)
    + den har et rigtigt lækkert design :)
    Hvor "ser" du alle dine tasker henne, egentlig?

    SvarSlet
  5. Den første taske er den mest klassiske af de to, og selv om den er lys, så kunne jeg forestille mig at den vil få det fineste patina med tiden.

    SvarSlet
  6. Louise: Jeg googler dem såmænd bare. :)

    Åh, hvor er det svært at beslutte sig, synes jeg.

    SvarSlet