torsdag den 4. juni 2009

Lidt nørdet er man vel altid

Jeg er slet ikke glad for at ryge under betegnelsen 'nørd', men hvis det endelig skal være, er der tre ting, som jeg kan erklæres som værende rørende geeky under.

1. Det Gamle Egypten
2. Dinosaurer
3. Harry Potter


Og efter et muntert gensyn med Fashionistas blog, blev jeg helt syg ved tanken om min egen HP t-shirt. Derfor hoppede jeg ind på Spreadshirt for at lave min egen.
Fordi jeg gerne ville have lidt oversizeeffekt, valgte jeg en herremodel i Large, så jeg håber, den passer.



Jeg håber, den er lang i det. Man kan også få AA-t-shirts som grundmodeller derinde og der er masser af muligheder med hensyn til skrift, farver og tryk.

Med rabatkoden 'GRATISFRAGT08' er der gratis fragt på t-shirten, hvilket vil sige en besparelse på omtrent 30kr.


Stay tuned!
Isisaurus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar