søndag den 14. juni 2009

Pengemangel

Har jeg egentlig ikke. Ikke så alvorligt som ellers, i hvert fald. Men eftersom jeg ved, at jeg ikke har en indtægt efter d. 1, så tør jeg ikke købe noget af det jeg brænder for lige nu (læs: rosette kjolen som jeg tidligere har blogget om.) siden jeg ikke ved, hvornår jeg får penge igen.

Jeg overvejer at sælge min Margit Brandt jakke og eventuelt købe et billigere alternativ (a la den hvide fra Gina Tricot), siden jeg endnu ikke har fået brugt den og ikke tør farve den.

Tilgengæld nåede jeg deadlinen på børnebogsillustrationen. Dog med lettere retarderet anatomi og sjuskeri, men det må man tage med, når jeg skal tegne gratis med en touchpad. Jeg er glad for at jeg nåede det, det har naget mig længe at jeg skulle koordinere det ind i min eksamenstravlhed.

Kan I gætte dyret? For det er lidt 50/50 hvad folk tror, når de ser den.



Stay tuned!
Isis

8 kommentarer:

  1. Det' en lama. Eller en alpaka.

    SvarSlet
  2. Helt sikkert den lama som der var en skitse af for nylig :)

    SvarSlet
  3. Det er en lama! Sejt at I kan se det. :D
    Jeg har fået temmelig mange bud på 'Hest' og endda en 'bjergged'. ....

    SvarSlet
  4. Funkyhest med klove? Jeg synes den er meget lama-agtig :D

    SvarSlet
  5. Nu har jeg kigget nærmere og jeg synes jeg kan se en øjenvippe? Så er det en alpaka. Lamaer har ingen øjenvipper. Og nu fletter den dyrlægestuderende så næbbet med sit nørderi :D

    SvarSlet
  6. Den er tegnet med touchpad på min bærbare under ekstremt tidspres - Lad os bare sige, det er en sjuskestreg. Det er det vidst også.

    Og jeg har redegjort for min totale mangel på forståelse for anatomi - også på lamaer. Og det gælder også øjenvipper! ;-)

    SvarSlet