onsdag den 3. juni 2009

Signaturduft

Jeg har undværet den længe grundet pengemangel, men nu har jeg endelig bestilt den igen.

Jeg synes, det er noget underligt noget med parfumer. Jeg har prøvet en masse, men det er de allerfærreste, der holder mere end en times tid på mig.
Jeg er desværre heller én af dem, der dufter af min shampoo og bodylotion flere timer efter, jeg har været i bad, uanset hvilken jeg prøver. Jeg elsker mennesker der dufter stærkt og godt af natur, men personligt er jeg vidst meget neutral.
Og så er der de parfumer, der bare dufter helt forskelligt på én person og på en anden.

En af dem der dog holder længe på mig er Gucci Rush. Jeg er den eneste i min omgangskreds der bruger den, og mange siger at duften bare minder om mig.
Jeg elsker dens duft og faktum at den gider blive siddende på mig, så jeg udråbte den til min signaturduft for flere år siden, da jeg ved en tilfældighed prøvede den ved juleudsalg. Flakonnen er ikke så spændende, men duften gør mig bare så glad og rolig.
De er pokkers dyre, de parfumer, men det kan ændre så meget på mit humør, hvis jeg kan dufte mig selv og dufte godt, at det er det hele værd.


75 ml. edt Gucci Rush

Hvad er din signaturduft?

Stay tuned!
Isis

3 kommentarer:

  1. Jeg har i mange år brugt Hugo Boss - Red.. men synes den blev så kedelig så kom min kæreste hjem med Chanel - Eau Fraiche og den lugtede bare så godt og virker i rigtig mange timer, så det er den jeg bruger meget nu. Dog har jeg lige fået Diesel - Fuel for life i fødselsdagsgave, så den bruger jeg også ind imellem :)

    SvarSlet
  2. Jeg synes også at Chanels dufte er temmelig fantastiske. Og da især dem til mænd! Mhm, Chanel Sports.

    SvarSlet
  3. Den dufter sååå godt :D

    kig forbi! :)

    SvarSlet