tirsdag den 2. juni 2009

Sko - TOP7

Jeg har meget mod min vilje måtte pakke de fleste af mine sko ned grundet pladsmangel, så har kun mine alleryndlings og pt. mest brugte stående fremme.

Dette tæller;

1. Primark
2. Bronx
3. Topshop
4. Marc Jacobs
5. Vila
6. Topshop
7. Michael Kors

Det er nu altså lidt træls. I min nye lejlighed, skal der være plads til et walk in closet. Så behøver jeg ikke et køkken.



Jeg er imidlertid blevet lettere vanvittig efter at have kigget på alle Dittes lækre flade sandaler på http://velvet-snow.blogspot.com/.
Jeg er helt forelsket i frynsesandalerne fra Asos, fiskesandalerne fra Prada og ikke mindst hendes pragteksemplarer fra Pour La Victoire, som jeg flittigt stalker på Ebay, når jeg ikke lige forsøger at finde en budgetvenlig auktion med en Marc Jacobs Irina i sort - og lad mig lige vide, hvis I falder over én, for den dukker altid kun op i forkerte versioner.

Stay tuned!
Isis

Ingen kommentarer:

Send en kommentar