søndag den 21. juni 2009

Spontane DIY-projekter

Jeg stod i dag og blev lidt ked af det, fordi jeg har opgivet at finde sko til galla på onsdag.
Jeg har absolut intet der passer til kjolen, fordi der er sølv på og har ikke råd og tid til at finde nogle nye.

Så fandt et par meget grimme, misfarvede heels, som jeg egentlig ville farve eller smide ud, men fik i stedet limet noget blomsterværk på. Og da jeg først var i gang, havde jeg svært ved at stoppe, så jeg lavede en temmelig over-the-top hårbøjle også. Jeg har stadig ikke helt fundet ud af at sætte den, så det ser pænt ud.

Jeg elsker limpistoler! Sådan nogle har mig holdt mig fra, siden jeg var 9, da jeg brændte mig noget så gebommerligt, da vi havde julepyntsværksteder i 4. klasse. Og jeg fik også hældt en masse lim udover mig selv igen, men sjovt var det.




Stay tuned!
Isis

2 kommentarer:

  1. Wow!
    Superfedt og sådan en hårbøjle skal da være over the top.

    SvarSlet
  2. For søren hvor er de sko blevet fine!!!

    SvarSlet