tirsdag den 16. juni 2009

Tatoveringer

Jeg vil så gerne have en, og det har jeg ville have i årevis, og det skal jeg nok få en dag. Men ikke om jeg kan bestemme mig for et motiv. Jeg har altid gerne ville have de små englevinger på skulderbladene. - Men der er så mange der har dem.

Jeg vil også gerne have en påfuglefjer - ikke nødvendigvis, hvor den sidder på mit billede.

Jeg vil også gerne have noget egyptisk, sandsynligvis i form af skrifttegn, men jeg sidder langt fra fast på et motiv, så der går sikkert flere år, før det bliver seriøst, for jeg er bare overhovedet slet ikke spontant anlagt.




Stay tuned!
Isis

2 kommentarer:

  1. Uha, jeg ville sgu godt nok overveje kraftigt inden jeg fik en permanent krussedulle på min hud :o Specielt fordi jeg er perfektionist og ikke stoler på, at nogen tatovør ville kunne gøre det præcis som jeg vil have det!

    SvarSlet
  2. Jamen, det gør jeg jo også, siger jeg. :) Jeg kan ikke en gang tilnærmelsesvist beslutte mig for et motiv, så der er lang, lang vej igen.

    SvarSlet