lørdag den 6. juni 2009

Ting jeg ikke burde købe,vol. 1

1. Jeg fik en ordentlig gang blodnæse i dag, da mit ansigt koliderede med min knæskal i forbindelse med, at jeg lavede saltomortaler på en trampolin. Det var dumt.


2. (i forlængelse af titel)... men det gør jeg nok alligevel. Jeg kan ikke rigtig blive klog på denne kjole. På den ene siden er jeg ganske forelsket, men på den anden side ville jeg næppe købe den, hvis jeg stødte på den på en shoppetur til 600;- som er temmelig mange penge for mig.

Cons:

1. Jeg kunne bruge pengene på så meget andet - eksempelvis min taskeopsparing, eller måske lægge dem til side til tidligere ombloggede Coast Couture maxikjole.

2. Denne måned er den sidste SU-måned for denne læseperiode, og jeg har ikke noget job at støtte mig til efterfølgende = ingen indkomst at se frem til. Desuden har jeg allerede brugt for mange penge denne måned

3. Det er fjollet at bryde min politik med ikke at købe noget, der ikke er nedsat på nettet. Den ER for dyr, for det man får.

4. Jeg kan måske risikere at finde den billigere i fremtiden og bande mig langt væk for at have købt den dyrt.

Pros:

1. Den er yyyyyyyndig

2. Den kan bruges til min snarlige dimission

3. Den kan indgå som en del af min græsk/romersk/egyptiske transformation.

4. Jeg kan måske risikere ALDRIG AT FINDE DEN IGEN, og bande mig langt væk for ikke at have købt den.



-

Hvorfor kan folk ikke bare skynde sig at købe mine ting på TS, så jeg kan få lidt penge i kassen? Jeg har både Dolce Gabbana kjole, Michael Kors sko og alt muligt andet fint til salg, men ingen vil have det. BUHU!

Jeg hader lidt mig selv for at have købt den fjollede Harry Potter t-shirt for et par dage siden. For jeg tænker sådan, at hvis jeg ikke havde haft købt den, havde jeg sparet 150;- og så havde kjolen ikke virket ligeså dyr. Jeg er ikke så rationel.



Hvad synes I, kløgtige og smukke læsere? Skal jeg skide hul i den dårlige økonomi - pardon my French - og investere i denne yndighed?


Stay tuned!
Isis

4 kommentarer:

  1. Jeg vil undlade mig at kommentere på selve kjole dilemmaet da jeg slet ik har forstand på så noget :P Og bare tilføje av på den med trampolinen :(

    SvarSlet
  2. Av, efter at have set dit indlæg med maxikjolen.. Og det faktum at du ikke har pengene, må jeg altså sige, at jeg synes at du skal være fornuftig (som i økonomi-fornuftig) og lade kjolen gå i glemmebogen, selvom den ER superyndig!

    SvarSlet
  3. Men... jeg får også lidt feriepenge snart. Men det er nok ret dumt.....


    Jeg er så fuld af undskyldninger. >_>

    SvarSlet
  4. Den er superflot, men jeg tror jeg ville lade være. Hvor er den fra? (bare rolig - jeg er ikke noget nær din størrelse, så jeg hugger den ikke :)!)

    SvarSlet