onsdag den 17. juni 2009

Walking with Dinosaurs

Ja ja ja!

Manden linkede mig lige om dette arrangement, og spurgte om vi skal til Forum i oktober.
HELL YEAH! Jeg vil se næsten-rigtige dinosaurererere!
Jeg har efterspurgt et sådan event i uendelig lang tid; hvor man genskaber dinoer i realistisk størrelse - og så har det eksisteret lige for næsen af mig, uden jeg vidste det!
Og bedre endnu; det kommer til Danmark!


15 dinosaurer i naturlig størrelse vækkes til live i Forum, København og giver publikum en oplevelse for livet! Dinosaurer-flokken tæller bl.a. Tyrannosaurus Rex og den kæmpemæssige Brachiosaurus, der er 11 meter høj og mere end 17 meter lang - større end 4 bybusser oven på hinanden.




-
Billetter kan købes her.


Det appellerer til mig på alle tænkelige måder. Jeg synes, det er noget af det mest spændende i verden.
-

Og så er det slut med overspringshandlinger. Der må og skal læses til eksamen!

Stay tuned!
Isis

1 kommentar:

  1. Det lyder spændende! :-)



    http://www.lifebyrl.blogspot.com

    SvarSlet