lørdag den 4. juli 2009

Dagens klæder

Kombineret med lidt ligegyldig viden:
Dette er mit indlæg nr. 70!

Jeg er blevet spurgt om, hvorfor jeg er holdt op med at flashe. Det er jeg altså ikke - det er bare min computer, der er gået i smadder, hvilket gør det rigtig svært at flashe, da jeg sidder ved en ældgammel og langsom lånecomputer som ikke er gode venner med mit kamera. En anden begrundelse er, at jeg ikke er en brøkdel spændende når vejret er så varmt her (ingen klager herfra, dog, jeg elsker sol og varme!).

Takket være vaskedag, måtte jeg dog i dag iføre mig min eneste tilbageværende, lette sommerkjole, selvom jeg måske var lidt flashy til indkøb, siden en uvilkårlig Nettokunde kaldte mig for 'diskokugle'.
Men det er altså begrænset, hvor meget man kan style ting ned med lag på lag i 33 graders varme, og bruges skal den jo - det har jeg aldrig fået gjort.



Pudderfarvet kjole med sølvpailetter: Saint Tropez
Bomuldsvest: Zara
Udtrådte, sorte peeptoe flats: H&M

Og jeg er ikke blevet klippet, det er bare mit hår der er lækkert og fedtet af sved. Miav! Eller ikke!

Men nu skal jeg altså i gang med mere pressende ting, så som at skrive mit CV og klippe lamaer ud i tykt karton.

Stay tuned!
Isis

3 kommentarer:

  1. Jeg synes det er helt i orden, at bringe en lille smule glamour ind i Netto. Rigtig fin kjole!

    /Maria

    SvarSlet
  2. Nej, hvor er den kjole smuk!!

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet