mandag den 20. juli 2009

I troed' jeg var død!

- Men jeg er skide sød!
(Glasvandtis - Premieren)


Og her har I mig så tilbage! Hjemvendt efter en fantastisk uge på børnelejr, som har fået mig til at føle mig som et menneske igen. Jeg er glad for første gang i mange, mange måneder.

Så; i et anfald af spontanitet kastede jeg mig her til morgen ud i min første H&M bestilling. Jeg handler aldrig i H&M, fordi jeg synes at deres butikker er uendeligt rodede, men så fik jeg nys om denne ekstremt Isisagtige nederdel og måtte alligevel tidligt op og på jagt. Maxikjolen som jeg har sukket lidt efter on/off røg efter for sjovs skyld.



Nederdelen var imidlertid kun tilbage i str. 36, så jeg håber den passer. Kender nogen noget til størrelsen på den?


Stay tuned!
Isis

8 kommentarer:

  1. Jeg havde den bestilt hjem, men sendte den tilbage da den var længere end forventet - str mæssigt er den rimelig normal med plads til lidt ekstra da elastikken i taljen jo giver lidt :)

    SvarSlet
  2. Har styr på længden, så den er jeg nede med - eller hvad ungdommen nu siger nu om dage.

    Men ville nok gerne have haft den i en 34, men 36 var det mindste tilbage, så jeg satsede.

    SvarSlet
  3. Hvad kostede den - og hvor lang er den?

    SvarSlet
  4. Og forøvrigt, kan du linke hvor du fandt den henne?

    SvarSlet
  5. Velkommen tilbage på den anden side :)

    SvarSlet
  6. Line: Den er under Sale > Kjoler og nederdele > Vis alle - af og til om morgenen. :)



    Balladen: Tak! :D

    SvarSlet
  7. Øvøvøv, det ser ud til, den er udsolgt. Kan i hvert fald ikke finde den. Ellers tak. :)

    SvarSlet