fredag den 3. juli 2009

Nu er det snart tid til magi!

Her efter at jeg er kommet mig over chokket med hensyn til, hvor nørdet jeg agerer her på min blog i forhold til i det virkelige liv, vil jeg lige minde jer om, at den nye Harry Potter-film, Harry Potter og Halvblodsprinsen, som er den sjette i serien, snart går i biograferne - nærmere betegnet den 17. juli.

Jeg har glædet mig som et lille barn. Desværre er jeg leder på en børnelejr, i ugen hvor den begynder, men så snart jeg kommer hjem, skal jeg ind og se den!

Jeg kan få uendeligt meget tid til at gå med at se trailere og sneak peaks på Youtube - og blive helt opstemt!


(t.v. Vampyren Sanguini, min yndlingskarakter, Luna Lovegood i midten - og forfatteren Eldred Worple t.h.)

Skal I se den? Hvad? Hvad?!

Stay tuned!
spændte Isis

4 kommentarer:

  1. Helt sikkert!
    Har allerede bifplaner med en veninde :p

    SvarSlet
  2. Jeg skal helt sikkert også se den. Jeg har efterhånden ventet ret lang tid på den 83

    SvarSlet
  3. Hell Yeah jeg skal se den - om det så skal være i den lokale, med klapstole, lagen og en højtaler med generator, så skal jeg se den:)
    Glæææder mig!

    SvarSlet
  4. uh glæder mig så meget!

    SvarSlet