tirsdag den 7. juli 2009

Ting jeg hader, vol. 3492348222229!1

En meget fyldende ting på min efterhånden uoverskuelige hadeliste er øjenbrynshår, der er så korte at man ikke kan plukke dem; men så udvoksede at man tydeligt kan se dem. Så kan jeg gå rundt i dagevis og vente på at mine hår bliver lange nok til at lide den hurtige pincet-død imens jeg ligner en blanding af roadkill og én der har forsøgt at barbere sin ansigtsbehåring med en sløv engangsskraber.

Overvejer at klippe mit pandehår så de ikke kan ses, men jeg er gået hen og er blevet ret glad for langt pandehår.



Hvad gør I andre ved problemet?

Stay tuned!
Isis

1 kommentar:

  1. Smider koldt vand i ansigtet og tager dem med pincetten. Jeg synes ikke det er så svært hvis bare pincetten er 'flad' ude i enden i stedet for at den ender i en spids. (:

    SvarSlet