mandag den 10. august 2009

Andre Egyptogeeks derude?

Så vil jeg lige minde jer om, at der sendes Ægyptens Gåder på Dr1 igen i aften - i dag med temaet Kleopatra, som jeg er vanvittigt betaget af. Det bliver godt!

Husk at tune ind på Dr1 kl. 20:00!

Jeg sidder i øvrigt og prøver at overbevise mig selv om at det vil være vist at farve mit hår mørkt. Jeg er virkelig ængstelig og ubeslutsom - jeg, der plejede at være virkelig modig med mit hår. Øv!

Jeg har været blond virkelig længe. Jeg er bange for at jeg kommer til at kede mig med mørkt hår.



Stay tuned!
Isis

2 kommentarer:

  1. Mig mig mig! Elsker alt med Egypten! Desværre er jeg ikke hjemme i aften :(

    SvarSlet
  2. Jeg er brunhåret lige pt.. eller kastanie er ik helt sikker på hva farve det lige helt er... men i hvert fald har jeg tænkt mig at gå tilbage til mit blonde hår igen næste gang jeg ska til frisøren.. mest fordi jeg er naturlig blond og har en dejlig udvoksning nu efter 3-4 mdr.. Men også fordi jeg synes det var lidt kedeligt.. så der er vist noget om at blondiner har det sjovere ;)

    SvarSlet