onsdag den 19. august 2009

Bangemis er gået under jorden

Jeg er virkelig ked af mine overordentlig ukonstruktive indlæg for tiden. Jeg egner mig måske ikke ret godt til at have en blog, men én nyhed har jeg da;
Der er en Spotkat-Salgsblog på vej. Jeg er virkelig i en pengenød, der ikke er til at overse, så jeg forsøger at skille mig af med noget nær alt hvad jeg ejer.


Jeg har temmelig ondt i munden, for jeg var til tandlæge i går for at få ordnet et gebommerligt hul i min hjørnetand.
Min tandlæge - en pragtfuld, mørkhåret kvinde med højrøde læber, markante briller og en dyb, russisk accent, sad og hyggede sig med at bore i min tand, da hun pludselig udbrød: "Shit!" - og sad lidt med opspærrede øjne.
Så fiksede hun videre og fortalte mig forsigtigt at jeg nok ville få ondt når bedøvelsen gik over, fordi de var kommet til at ramme mig i kinden.
Jo tak, jeg er lut og mundsår og tandpine i dag(!) - så jeg er gået undercover i træningsbukser og hoodie. Det er ikke flashværdigt, så her er i stedet mine tænder.

... Jeg vender tilbage med noget konstruktivt inden længe!




Stay tuned!
Isis

Ingen kommentarer:

Send en kommentar