onsdag den 26. august 2009

Cirkusprinsesse of the day

Skulle bare på posthuset og tulle rundt herhjemme. Kjolen ville jeg lave til en oneshoulder for at gøre den mere brugbar, men jeg har aldrig prøvet en stropløs kjole der sad så perfekt, så jeg er ved at trække lidt i land - plus at der sker så meget på kjolen i forvejen. Oh well. Jeg skal bare lige finde ud af at style den ordenligt.


Jeg ville ønske at jeg havde en ordentlig marching band - eller cropped læderjakke i sådanne situationer.

Og så skal jeg have anskaffet mig nogle lange læderhandsker. De ville være fine til.





Blondekjole: Vintage
Cropped jakke: Vero Moda
Wedges: H&M


Nu skal jeg finde mig noget cola at vågne op på.

Stay tuned!
Isis

2 kommentarer:

  1. hej jeg ville bare lige sprøge om kjolen! fordi jeg skal snart konfirmeres og jeghar iikke fundet en kjole i nu og jeg fatter nada med det der der vintage!:D og for at sige det lige ud så elsker jeg den kjole! den er urolig smuk! :D så hvis det er hvor har du så købt den=? hvis jeg ikke svare her ville du så ike skrive til mig på min mobil 21253290 eller til min mail vsuperfia@yahoo.dk :D hilsen ann-sofia :)

    SvarSlet
  2. ej er vintage en butik... og er kjolen til salg hvis ja!! sååååå :D

    SvarSlet