søndag den 9. august 2009

Coming up - pailletbukser

Ja, jeg er røget med på pailletbølgen. Jeg ejer en enkelt kjole i pailletter og er lidt på udkig efter en paillet-tank top, men ellers har jeg altså ikke noget. Så meget som jeg ikke kunne drømme om at iføre mig noget, bare fordi det var populært, så kan jeg altså godt blive irriterende smittet af tendenser på blogs rundt omkring.
Det er altid labert at blive inspireret, men irriterende, når man et eller andet sted begynder at opdage et mønster hos sig selv, der viser at flere og flere af de ting man går og sukker over, er nogle man har set spottet på 117 blogs. Det kan faktisk godt få mig til at ønske mig tingen mindre.
Og så er vi tilbage ved diskussionen om, hvor langt man vil gå, og hvor meget man vil ofre for at være unik. Jeg synes det er noget snobberi, når folk overhovedet ikke vil iklæde sig noget, som er populært rundt omkring. Men derfor kan jeg godt selv blive en smule irriteret, hvis jeg har fundet en ting, jeg synes er ganske fab, og alle lige pludselig har den. Dobbeltmorale er godt. Men morale burde nu en gang være bedre.

However, jeg så altså et par pailletbukser i Zara for mange måneder siden. Jeg prøvede dem ikke, for der var kø hele vejen igennem butikken og jeg gad egentlig ikke smide 450 kroner efter dem.
Jeg har dog haft dem on and off i mit hoved siden da og har ledt efter noget lignende. Jeg er ikke vild med pailletharemsbukserne, der er dukket op - og ej heller leggings, men jeg synes at slimfitmodellen er rigtig fin, så da jeg fandt Zarabukserne på Trendsales forleden, så måtte jeg altså lige have dem.
Jeg håber, de passer når de dukker op.
Er ikke rigtig sikker på hvad i alverden jeg skal style dem med endnu. Jeg har aldrig været buksepige, så det er ikke fordi min garderobe bugner med passende overdele.
Jeg tænker lidt over missionen og vender tilbage. Og så tænker jeg, at jeg måske nok burde indføre den dér ting med at style en ting på flere forskellige måder inden jeg bare køber den. I det mindste indtil jeg får en indtægt.

Lige nu er jeg yderst tømmermændspræget, så jeg vil runde af med et foreløbigt bukseflash.



Stay tuned!
Isis

Ingen kommentarer:

Send en kommentar