tirsdag den 4. august 2009

H&M tylnederdel

Mens vi venter på nederdelen, kan jeg da lige afsløre hvordan jeg planlægger at style sådan et tylhelvede. Jeg vil gerne finde en tube-agtig overdel i enten lamé eller pailetter - stropløs eller i tankform for en sjov kontrast. Jeg tror at den kan blive til mange lækre outfits ved en virkelig simpel styling.

Det er dog nok både første og sidste gang, jeg benytter H&Ms onlineservice, som jeg bedømmer som værende mindst lige så rodet som deres butikker.
Jeg kan simpelthen ikke begribe at det skal tage uger - og flere uger - at levere en pakke udelukkende bestående af ting, der stod til at være på lager - med udskydelser af leveringen, så jeg ikke nåede at have tingene, til jeg skulle bruge dem, selvom jeg kontaktede kundeservice, etc. etc.
Jeg er irriteret. Den nederdel har bare at have været kampen værd, når den endelig dukker op. Jeg -skal- elske den om det så bliver det sidste jeg gør!

Jeg håber bare ikke at tyllet er for stift og billigt at se på. Så må jeg returnere og finde noget bedre på ebay.

Nu vil jeg altså være ballerina.



Stay tuned!
Isis

1 kommentar: