tirsdag den 11. august 2009

Isis, din blog mister værdi

Du flasher ikke en gang outfits mere.

Nej, men det er fordi, jeg ikke har kunne klatre ud af mit ballerinaskørt siden jeg fik det. Det er vidunderligt med sådan et prinsessetouch i hverdagen.

Jeg kan ikke finde et arbejde, så nu er jeg bare eventyrcirkusprinsesse på hobbyplan. Hvor kan jeg gå hen for at få penge for det?

Og så hader jeg i øvrigt mit nye hår. Folk siger at min alfe-agtighed er gået af mig. Så jeg touperer det og er vred i stilhed.



Stay tuned!
Isis

2 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER dit nye hår. Det er så meget mere classy end det lyse. Sorry, men afbleget hår med stor udgroning er altså ikke fe-agtigt at all, for nu at sige min mening lige ud. Det mørke er dødlækkert til dig!

    SvarSlet
  2. Dit nye hår er FANTASTISK!!!!! I like!

    SvarSlet