onsdag den 5. august 2009

Når man taler om tyllen

Det bankede hårdt på døren. Jeg sprang op af sengen og hev et tæppe rundt om mig, hvorefter jeg styrtede op til hoveddøren og flåede den op, så postdamen, der allerede var på vej væk igen, snurrede rundt med et mindre spjæt. Og så fik jeg pakken. Langt om længe.

Jeg ved at det er længden der har fået mange til at returnere den, men jeg kan altså godt lide netop længden.
Den er ikke så stiv som jeg havde frygtet, men jeg går lige og overvejer om jeg nu også er sikker på at det er en keeper, så jeg kan pille mærket af.
Det tror jeg, det er.

Og nu vil jeg smutte i noget mere kedeligt, da jeg lige skal ned og købe hårfarve og prøve at tigge mig et job.

Jeg har ikke nogen af de toppe jeg beskrev tidligere, så her flashes nederdelen med en ganske almindelig tank fra Gina Tricot.
Hvad synes I? Keeper eller ej?





Stay tuned!
Isis

2 kommentarer:

  1. Klart en keeper!

    - Line
    (nu også som modeblogger på http://www.etblomsterbarnsbekendelser.blogspot.com)

    SvarSlet