tirsdag den 29. september 2009

At style min balkjole

Er utrolig svært. Jeg havde besluttet at gå gladiator/romersk/egyptisk/græsk med den, men det er som om jeg ikke rigtig kan få alting til at fungere.
Kan ikke finde en clutch som jeg bare synes fungerer til og jeg ved ikke om jeg finder det eksklusivt nok. Måske er det for fyldt. For meget. Jeg ved det ikke! Er det formelt nok til at jeg ikke falder igennem til det lille bal?

En masse guldarmbånd og måske også nogle i træ - og så gladiatorstiletterne. Det gode ved denne idé er, at jeg allerede ejer skoene og således bare skal skaffe armbånd og clutch. - Og så har det jo altid været min lille drøm at gå rigtig grecian goddess.


Men så var der jo den der fjerclutch jeg elskede. Og jeg elsker jo påfugle. Og måske er det bedre med farve? I så fald ville skoene blive min største udgift, sandsynligvis Manolo Blahnik eller Pura Lopez, og det generer mig måske lidt når man ikke kan se dem ordenligt for kjolen.


Begge dele er kastet hurtigt sammen fordi jeg simpelthen ikke kunne finde ud af, hvilken vej jeg skulle gå. Jeg burde måske bare vente til kjolen er kommet - og forhåbentlig passer.

Hvad synes I? Og har I forslag til clutch med videre så modtages det med kyspote!

Dette er i øvrigt mit blogindlæg nr. 100!

Stay tuned!
Isis

1 kommentar:

  1. Jeg holder helt sikkert på første forslag! Men det er nok en ret god ide at vente til kjolen er der. Måske det giver sig selv, når du ser den på?

    SvarSlet