torsdag den 10. september 2009

Job eller ej - (impuls)shopping er en menneskeret

Skæbnen ville, at jeg skulle forbi Jette Friis' udsalg for at komme hjem. Og så kom jeg til at fejre at jeg ingen penge har.

Jeg vil anbefale folk at kigge forbi Strøget, hvis I alligevel er der i de kommende dage. Der er ganske mange lækre ting. Til en afveksling er det ikke kun taber-skoene der er sat ned.
Der var blandt andet nogle rigtig fine Gucci-inspirerede korte støvler med frynser. Dem glemte jeg dog at købe, da jeg kiggede videre.
Derudover var der Logo69 sko til 99,95;-.

Jeg kom imidlertid hjem med et par flade, knælange støvler i ruskind med frynser, efter ikke så succesfuldt at have erfaret at mine Asosstøvler er lige det højeste, når jeg skal følges med min kæreste.





De er fine, behagelige og så elsker jeg frynser.

Derudover et par bamsestøvler i strik som vil udgøre lækre hjemmehyggesko og et par flade, nude sandaler fra Dish, som jeg købte, fordi jeg længe har manglet sko, der kunne gå sammen med maxikjolen fra H&M.







Kom også forbi en Piecesafdeling, hvor de sorte flats røg med. Jeg har haft en svaghed for den slags siden jeg blev Martin Margiela-addict.




Det var sko nok for i dag, tror jeg.
Overspringshandlinger over and out, men...

Stay tuned!
Isis

1 kommentar:

  1. Læææææækker blog! Har tilføjet mig som fast :)

    Tjek evt. min blog ud :)
    snapshots-by-molin.blogspot.com

    SvarSlet