onsdag den 16. september 2009

Maxikjole - fin nok til bal?

Så fik jeg købt min kjole fra Coast Couture, som jeg bloggede om for et par måneder siden.

Jeg skal jo til bal på Frederiksberg Slot og havde derfor en brug for en kjole til lejligheden - og havde derved en undskyldning for at købe den trods det at jeg absolut ingen penge har.

Men her er den jo. Jeg håber, den sidder pænt på mig.

Synes I, den er fin nok til festen? Jeg begynder at tvivle og måske tænke at den er for enkel og kedelig. Men jeg elsker jo Grecian Goddess looket. Jeg tænker lange, mørkebrune, store krøller og et minimum af smykker samt et par Manolo Blahnikstilletter - version ukendt indtil nu - hvis jeg kan finde et par som ikke er for høje (for min date er kun 3-4 cm højere end mig).


4 kommentarer:

  1. Fuck hvor er den smuk! Du bliver så laber missekat! Og den er helt klart fin nok til bal!!

    SvarSlet
  2. Jeg giver Jeanett ret - den her kjole er bare så smuk, og jeg tror bare den vil klæde dig så godt! Jeg synes den er perfekt til bal.

    SvarSlet
  3. åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    såååå smuk!!!

    SvarSlet
  4. SÅ fantastisk! Prikken over i'et ville have været hvis det var et maskebal, så du kunne gå rundt og være helt perfekt!! Men vikelig flot kjole :-)

    Momo.

    SvarSlet