onsdag den 30. september 2009

Migrænevrag og kjolepost no. 2183921

Har netop fået min kjole ind ad døren og som frygtet er den altså lidt for stor. Først og fremmest skal jeg finde en rigtig god stropløs bh med lidt fyld og dernæst en skrædder der måske kan tage den få cm ind i brystet, da den truer med at glide ned i den stropløse side, hvis jeg slapper alt for meget af i overkroppen. Det ville jeg så nødigt skulle ske.


Vil så nødig skulle til at finde en ny kjole i sidste øjeblik, men synes altså ikke den sidder særlig godt.
Det hjælper nok lidt når der kommer en knapt så slatten holdning og hæle på, men intet af dette fremkommer på billedet, da jeg har rendt med migræne hele formiddagen, så det magtede jeg ikke.





Jeg drager til kærestens kamre i København og er muligvis lidt stille de følgende dage. Regner til gengæld med at få shoppet! :)

Stay tuned!
Isis

4 kommentarer: