lørdag den 26. september 2009

Min evindelige marching hovedpine

Mit første køb når jeg får "løn" bliver nok denne. Har ledt efter en marching band jacket i uendeligheder og efter den ikke så succesfulde Margit Brandt-version er jeg nu led og ked af at lede.
Jeg har været imod highstreetkædernes masseproduktion af den fashionable tendens og ville jo gerne gøre mig et rigtig godt vintagekøb af en ægte uniformsjakke. For det gør mig altså nostalgisk om dengang jeg spillede i en garde.

However, det volder mig store problemer, så jeg påtænker at investere i denne fra Gina Tricot, så snart der tikker lidt penge ind på min meget tomme konto.
Måske kunne man være lidt kreativ DIY med den så den ikke er så mainstreamagtig.
Det irriterer mig dog meget at guldkanterne på jakken er glimmer. Faktisk er det grunden til at jeg ikke købte den i forgårs, selvom den havde en ret god pasform, da jeg prøvede den på i butikken. Det passer slet ikke ind i looket, synes jeg.

Og kan ikke tillade mig at kaste selv sølle 400;- ud på et item jeg synes har irriterende elementer.

Hvorfor skal der også være glimmer på?




Stay tuned og se om jakken mon ikke alligevel ender i Isis garderobe.
Isis

1 kommentar:

  1. Hej Isis,

    Har lige spottet en fin uniforms jakke fra H&M i både sort eller grå til kun 179,- Den er lidt tynd i stoffet, men rigtig fin på! Måske noget for dig ;) Har lige lavet et indlæg om den.

    _0-0_ blog.delancefashion.com

    SvarSlet