mandag den 28. september 2009

Ting der gerne måtte være mine snart

Hvis jeg havde penge. Mangler ting til at style min balkjole. Både sko, clutch og armbånd. Siden den er grecian goddess vil jeg gerne kombinere den med nogle gladiatoragtige stiletter og mere rå, roman/egyptisk tilbehør. Men det er bare så svært at finde heels der både er lave og lækre. Jeg bander lidt min kærestes lave (eller min egen høje) højde væk for tiden.

Jeg vil så gerne have en cropped læderjakke. En ting jeg bare aldrig har fået anskaffet mig. Og så faldt jeg over fjerclutchen og læderclutchen, som jeg synes er så fine.
Og vil stadig gerne have militærjakken fra Gina Tricot, men kan ikke rigtig retfærdiggøre at kaste penge efter to ikke-varme jakker her nu hvor det begynder at blive koldt.

Ih! Vil gerne have penge. Og et nyt job. Jeg hader at slide mig ihjel for småpenge, også selvom det er det dér 'bedre end ingenting'.
Tænk at have et arbejde der får én til at savne at være på SU.
Et arbejde som jeg er på vej afsted til nu. Ach verdammt!



Stay tuned!
Isis

2 kommentarer:

  1. Hey, er temmelig sikker på at jeg så den der cropped læderjakke på tilbud på ASOS lige i dag. Bare et tip:-)

    SvarSlet
  2. Den er ikke sat ned derinde. :( Og uanset har jeg ikke rigtig råd.

    SvarSlet