lørdag den 17. oktober 2009

TRESemme: review

For til en afveksling at dreje emnet her på bloggen over på noget andet end gallakjoler og ting jeg alligevel ikke har råd til, har jeg besluttet lige at lave en kort anbefaling af de i øjeblikket meget omtalte TRESemmeprodukter.

Jeg kom forbi en Fakta hvor de havde shampoo, balsam og hårspray og besluttede mig spontant (så ulig mig) at kaste mig ud i dem, siden jeg alligevel var ved at løbe tør for hårprodukter derhjemme.

Jeg købte E Vitaminversionen da mit hår er temmelig tørt og ødelagt af mange års vilde hårfarveeksperimenter og jeg må altså sige at jeg blev positivt overrasket.

Både shampoo og balsam har en behagelig duft som holder længe i håret.
Jeg har ofte været ærgerlig over faktum at parfumedufte og dets lignende ikke holder ret længe på mig. Jeg er ikke én af dem der dufter i flere timer efter at de har været i bad og bare går rundt og udstråler kronisk renhed. Jeg er bare kedelig og neutral (ingen skjult bitterhed her, overhovedet ikke).

However, mit hår dufter altså dejligt når jeg har brugt disse her TRESemme-fiduser. Desuden bliver mit hår umiddelbart dejlig fint og glat.
Jeg vender tilbage, når produkterne har fået lov at gøre mirakler i et par uger - men for nu så kudos til TRESemme for den gode duft!



Jeg er pt uden Internet meget af tiden da jeg så småt er ved at indvadere mandens lejlighed, hvor jeg endnu ikke har fundet en løsning på nettet, men jeg prøver at følge med på bloggen her! Endnu en gang 10.000 tak fordi I læser med.

Stay tuned!
Isis

Ingen kommentarer:

Send en kommentar