mandag den 9. november 2009

Chaneltasker - hvordan får pøblen råd?

Chaneltasken. Drømmetasken, der efterstræbes af enhver fashionista med respekt for sig selv.

Vi ved imidlertid, at der er tale om en taske til mange tusinde kroner, hvorfor langt størstedelen af os - med SU, bundskat, arbejdsløshed - alt det jazz - ikke har udsigt til at kunne tilføje noget som helst med det velkendte CC-logo til vores garderobe.

However, efter jeg er flyttet til København, så ser jeg ikke andet end unge kvinder med Chaneltasker.
De helt almindelige af slagsen i jeans, uldjakker og flade støvler - og så lige med en luksuriøs, quilted taske over skulderen - og jeg spotter det med det samme, logoet.
Hvordan får de råd?

Jeg tror ikke på, at der kan være mange vintage Chaneltasker i omløb, som pt. nedarves fra velmenende mormødre til ellevilde semi-modeduller, så der må næsten være tale om faketasker fra tid til anden.
Ellers vil jeg i hvert fald meget gerne vide, hvordan i al verden de finder plads i budgettet til sådan en sag.

Nå. Alt det her whine er blot et udtryk for at jeg forfærdeligt gerne ville have sådan en taske selv... snart!



Stay tuned!
Isis

1 kommentar:

  1. well, nu ville jeg da også selv helst have den ægte vare, men det er der altså ikke mulighed for endnu, så jeg har købt en der ligner i topshop. hvis man kan nøjes :)

    SvarSlet