tirsdag den 17. november 2009

Fødselsdag + 50 læsere = konkurrence

Jeg havde fødselsdag i søndags. En vidunderlig én af slagsen.
Desværre skulle min kæreste og jeg til dansetræning, så jeg var nødt til at flytte min fødselsdagsbrunch til lørdagen forinden, hvilket jeg var lidt ked af, da jeg endnu går meget op i at have fødselsdag.

Jeg fik en masse dejlige gaver - deriblandt en kæmpe overraskelse af min kæreste, som havde arrangeret en flyvetur, hvor jeg kunne se et valgfrit afsnit af Sjælland fra luften. Det var fabuløst! Jeg valgte at se den by og landsby, hvor jeg voksede op. Det var sjovt at se barndomshjemmet og alle naboernes huse fra 1100 fod.
- Men det er altså også grunden til, at jeg ikke lige har fået opdateret.


(Stemningsbillede fra turen)

Jeg har lidt holdt afstand til blogkonkurrencer, men jeg har alligevel fået gravet noget frem, jeg ikke har brug for - og fik i den anledning lyst til at holde en lille fødselsdagskonkurrence.
Desuden har læser nr. 50 lige meldt sig på banen, hvilket fik mig til at gøre alvor af det.

Derfor udlover jeg første sæson af Desperate Housewives, spritny og plastikplomberet. Der er flere timers underholdning til de mørke og triste vinteraftener.



Du deltager meget simpelt:
Send mig en e-mail på ronaen@hotmail.com, hvor du kort beskriver, hvorfor du læser min blog (thi, det er mig en gåde, hvorfor der overhovedet er besøgende.).
Dertil skriver du dit navn og blogadresse.
OBS: Du kan kun deltage, hvis du er fast læser af bloggen.

Konkurrencen slutter på søndag, hvor jeg personligt vil udvælge den bedste mail.

Stay tuned!
Isis

Ingen kommentarer:

Send en kommentar