søndag den 1. november 2009

Indendørs sommer er det nye sort

Er jeg den eneste i Danmark, der holder af at fyre svinagtigt højt op for varmen og hoppe i sommerklunset for at frastøde enhver tilnærmede vintermørkedepression?

Det påvirker i hvert fald outfittet i dag.



Kjole: Velvet by Graham and Spencer
Armbånd: Indiska og Asos

Vores Internet her i hulen er røget helt, i øvrigt, så jeg kan kun komme på ved at nasse på visse fjerne naboers trådløse net, som ikke er sikkerhedsnøgle-beskyttet. Endnu. Til gengæld er forbindelsen latterligt dårlig, så jeg skal være heldig for at have internetadgang så længe at jeg kan nå at opdatere min blog. Anyway!

Stay tuned!
Isis

5 kommentarer:

  1. Ha ha, nu bliver jeg nødt til at sige det, logger nogen gange ind hos dig bare for at høre "club things" der kører i baggrunden. Elsker det nummer! Fin blog du holder dig!

    SvarSlet
  2. Hah - tak, Tellah. :) Men det er nu også et fabuløst nummer.

    SvarSlet
  3. har helt glemt at spørge, er du flyttet ind hos soldaten? :) I så fald er det gået min næse forbi :b

    SvarSlet
  4. Ja, jeg er. :-D
    Vi har det så dejligt i vort lille boheme. How did you know?

    SvarSlet
  5. ^skal vi ikke bare sige jeg lurer lidt i madforaet :b

    SvarSlet